Return policy
- Du er her: Startside »
Asiakaspalautukset
Haluamme Teidän olevan tyytyväisiä tilaamiisi tuotteisiin, joten annamme tuotteillemme 30 päivän vaihto- ja palautusoikeuden.
Sinulla on oikeus vaihtaa tilaamasi tuotteet veloituksetta toiseen samankaltaiseen tuotteeseen, tai eri tuotteeseen. Jos tilaus jää arvoltaan alkuperäistä pienemmäksi, niin hyvitämme tuotteiden erotuksen, tai jos tilaus tulee olemaan arvoltaan suurempi, niin laskutamme erotuksen. Yksi ilmainen vaihto-oikeus per tilaus. Sen jälkeen veloitamme 5,99€ per lähetys.
Mikäli tilaaja palauttaa koko tilauksen, rahanpalautus koskee vain tuotteiden summaa, toimituskuluja ei palauteta takaisin. Myös kaikki kampanja-alennukset mitätöityy jos kampanjaehto ei täyty palautettavien tuotteiden jälkeen (mm. ilmaiset toimituskulut). Tilaukselle jää aina maksettavaksi alkuperäiset toimituskulut 5,99 euroa.
Rahojen palautus
Hyvitämme palautettavien tuotteiden hinnan teille kun saamme palautuksesi.
Rahat palautetaan sille maksutavalle jota olet tilauksen yhteydessä käyttänyt. Jos olet maksunut verkkopankki maksuna niin maksunvälittäjämme Paytrail ottaa mahdollisesti teihin yhteyttä palautusta varten sähköpostitse.
Ohjeet palautuksen tekemiseen
Täytä sähköpostitse saamasi palautuslomake ja laita se lähetyksen mukaan. Jos sinulla ei ole mahdollisuutta tulostaa lomaketta, voit ilmoittaa palautuksesta joko sähköpostitse asiakaspalvelu(at)pahis.fi tai kirjoittaa lähetyksen mukaan vapaamuotoisen viestin josta löytyy seuraavat tiedot:
- Tilausnumero tai koko nimesi ja osoitteesi
- Palautettavat tuotteet
- Kerro jos haluat vaihtaa palauttamiasi tuotteita korvaaviin tuotteisiin, esimerkiksi tuotteen koko tai jokin muu tuote
- Huomio että nimesi löytyy palautettavan paketin päältä tai paketin sisältä
Muuta huomioitavaa
Huom! Tuotteita saa sovittaa mutta ei käyttää. Ethän tee merkintöjä tuotteiden alkuperäispakkauksiin (esim. kenkälaatikko). Muovipusseihin pakatut tuotteet saa tietenkin aukaista sovitusta varten ja ei haittaa vaikka pussi repeytyy, mutta palauta tuotteet aina alkuperäisessä pakkauksessa.
Hyväksymme vain virheettömät uudenveroiset tuotteet palautettavaksi. Ei siis tahraisia tai karvaisia tuotteita palautukseen! Pestyjä, käytettyjä tai muuten kaltoin kohdeltuja tuotteita ei voi palauttaa eikä vaihtaa. Tuotteiden pitää olla uutta vastaavassa kunnossa.
Hygieniatuotteita, kuten kasvomaskeja, lävistyskoruja ja läpimeneviä korvakoruja, ei voi palauttaa! Kuten myös avattuja hiusvärejä ja kosmetiikkaa ei voi palauttaa!
Mikäli tuotetta on selvästi käytetty tai kaltoinkohdeltu palautusta ei hyväksytä. Tällaisissa tapauksissa lähetämme tuotteen/tuotteet takaisin sinulle ja joudumme myös veloittamaan sinulta toimituskulut 5,99€.
Palautuksen lähettäminen Matkahuollolla
Voit palauttaa tilauksesi veloituksetta Matkahuollon kautta alla olevien ohjeiden mukaisesti.
Palauttaminen palvelupisteeseen
- Vie paketti lähimpään Matkahuollon palvelupisteeseen. Palvelupisteet löydät tästä
- Kerro henkilökunnalle, että haluat palauttaa lähetyksen ja näytä heille palautustunnuksemme 9501662
- Henkilökunta auttaa sinua prosessin kanssa
- Pyydä kuitti palautuksestasi. Ilman kuittia emme voi ottaa vastuuta mahdollisesta palautuslähetyksen katoamisesta
Palauttaminen pakettiautomaattiin
Palauttaaksesi lähetyksen pakettiautomaattiin, sinun täytyy olla rekisteröitynyt Matkahuollon asiakkaaksi. Jos et ole vielä rekisteröitynyt, tee se tästä tai lataa Paketit-sovellus omasta sovelluskaupastasi.
- Kirjaudu sisään Matkahuollon verkkosivuille tai avaa Paketit-sovellus
- Valitse verkkosivuilla tai Paketit-sovelluksessa saapunut paketti, jonka haluat palauttaa
- Valitse palauta ja syötä palautustunnus 9501662 sille varattuun kenttään
- Saat aktivointikoodin, jolla voit jättää palautuksen mihin tahansa pakettiautomaattiin tai palvelupisteeseen
Palautuksen lähettäminen Postilla
Voit palauttaa tilauksesi veloituksetta Postin kautta alla olevien ohjeiden mukaisesti.
Palauttaminen Helposti-koodilla
Voit palauttaa tilauksesi Helposti-koodilla, jos paketti on alun perin lähetetty Postin pakettiautomaattiin. Tilaa palautuskoodi osoitteessa posti.fi/palautapaketti syöttämällä lähetystunnus (JJFI-alkuinen koodi). Palauta paketti mihin tahnsa Postin automaattiin tai postiin saamasi ohjeen mukaan.
Palauttaminen ilman Helposti-koodia
Voit palauttaa lähetyksen postin palvelupisteen kautta. Kirjoita lähetyksen päälle palautustunnuksemme 613627 ja vie lähetys postiin.
Muuta huomioitavaa
- Pestyjä, käytettyjä tai muuten kaltoin kohdeltuja tuotteita ei voi palauttaa eikä vaihtaa. Tuotteiden pitää olla uutta vastaavassa kunnossa. Hygieniatuotteita, kuten lävistyskoruja ja läpimeneviä korvakoruja, ei voi palauttaa! Kuten myös hiusvärejä, kosmetiikka sekä uima-asuja ei voi palauttaa!
- Hyväksymme vain virheettömät uudenveroiset tuotteet palautettavaksi. Ei siis tahraisia tai karvaisia tuotteita palautukseen!
- ethän tee merkintöjä tuotteiden alkuperäispakkauksiin (esim. kenkälaatikko).
Noutamattomat lähetykset
Matkahuolto ja Posti säilyttävät lähetyksiä 7 päivän ajan sekä pakettiautomaateissa että muissa palvelupisteissään.
Noutamattomista lähetyksistä pidätämme maksamasi toimituskulut. Täytä yhteystietosi huolellisesti tilauksen yhteydessä, että Posti tai Matkahuolto saa lähetettyä sinulle ilmoituksen noudettavissa olevasta lähetyksestä.
Customer returns from outside Finland
We want You to be happy with the products purchased and therefore we cover our products with a 30-day exchange and return right. You have the right to exchange the product for a similar one or a completely different product
All items have to be unused with labels and packaging intact. When you return or exchange any product, you must cover the shipping charges. As soon as we receive your return, we will process your exchange or refund request. Please note that you will not be reimbursed for the original shipping charges. Any refunds made by us will be processed back to the original payment method when you place your order.
Before the customer returns, please contact us via email at asiakaspalvelu(at)pahis.fi and we will provide you with instructions regarding the return. Please write in Finnish or English because unfortunately, we cannot process messages in other languages.
Contact us before 30 days have passed. In case you contact us after 30 days, the product has no longer the right to return. A return without contacting us does not qualify as a customer return.
We do not take responsibility for any items lost during the return shipping.
As soon as we receive your return shipment, we aim to process your request within 3 business days and will send you an email confirmation once processed. Please note that we cannot cover return shipping costs and that you are responsible for items lost in shipping.
If the customer returns the entire order, the refund covers the total amount of the products only, and shipping costs are not refunded.
If you have any questions regarding the process, please contact us.